איך להחליף ברז אינטרפוץ?

בניגוד לאמונה הרווחת, התעלמות מטפטופים בלתי פוסקים של ברז דולף לא יגרמו לו להיעלם.

ללמוד כיצד להחליף ברז זה אחד הכישורים החיוניים שיהפכו אותך מחובבן DIY למישהו שבאמת מבין את עולם הצנרת.

למרבה המזל, זה דורש מעט מאוד מאמץ, בדרך כלל לוקח כמה דקות בלבד ודורש ציוד מועט.

לאמיתו של דבר, ניתן לעשות זאת בשבעה צעדים פשוטים נתאר לך בהמשך המאמר.

 

מדוע צריך להחליף ברז?

כולנו חווינו את הזעם שמקורו בברז נוטף. לא משנה כמה חזק תסגרו אותו, הוא פשוט לא יפסיק לדלוף. כל שנותר לך הוא התכווצות שרירים בידיים, וברז שעכשיו אינך יכול להפעיל מחדש.

למרבה המזל, יש פתרון פשוט יחסית לברזים דולפים – החלפתם! ברזים הם אינם מושלמים, הם מזדקנים בדיוק כמו כולנו, וכשהם נשחקים הם מתחילים להיות פחות ופחות יעילים. ברוב המכריע של המקרים ברז דולף יפתר על ידי החלפתו. אם במקרה הלא סביר אתה עובר את הטרחה של החלפתו רק כדי לגלות שהברז שלך עדיין דולף, אנחנו יכולים רק להתנצל ולהפנות אותך לאינסטלטור מקצועי.

לפני התחלת המדריך, עליך לוודא כי יש ברשותך חלקי חילוף לברז אינטרפוץ.

 

שלב 1

הצעד הראשון הוא לסגור את אספקת המים, אלא אם כן אתה רוצה להציף את חדר האמבטיה או המטבח שלך. צריך להיות שסתום בידוד מתחת לברז ובאמצעותו ניתן לכבות את המים לכיור המסוים הזה, או אם אין לך אחד כזה, כבה את המים לכל הבית. אם אתה מחליף ברז עם מים חמים, יהיה עליך לכבות גם את הדוד.

 

שלב 2

לאחר מכן הכנס את השסתום לחור של הכיור. זה ימנע איבוד של ברגים או חלקים שונים במידה וייפלו לכיור. מומלץ גם להניח מגבת בתוך הכיור כדי להימנע מפגיעה במשטח אם תפיל משהו.

 

שלב 3

בעזרת מברג, הסר את המכסה מהברז. זה יחשוף את השסתום שאותו ניתן להסיר באמצעות הברגים. אם הוא נוקשה, החזק את הברז במקום עם מפתח ברגים, אם יש לך אחד, אך הגן תחילה על הברז עם מטלית.

 

שלב 4

הברז נמצא מתחת לשסתום, מאובטח במקומו באמצעות בורג או אום. הוצא אותו ממקומו בעזרת פלאייר, או אם זה קשה מדי, שים סביבו שמן ואפשר לספוג אותו לפני שתנסה שוב.

 

שלב 5

החלף את הברז הישן והבלוי בברז חדש באותו גודל.

 

שלב 6

הברג את השסתום למקומו בזהירות והיזהר לא להדק יותר מדי מכיוון שהדבר עלול לגרום נזק לברז. תהדק את החלק האחורי של הברז ותתפלא מכישורי ה- DIY הנפלאים שלך.

 

שלב 7

הורד את המגבת מהכיור שלך, הוצא את השסתום ממנו והפעל את המים שוב. זהו, סיימת! טפח לעצמך על השכם וקח לך כוס מים או תה, ותיהנה מהברז שאינו דולף יותר.

 

כלי נירוסטה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים