איך לבחור רכב משפחתי חסכוני

רכב משפחתי הוא רכב אשר צריך לשרת את הצרכים שלכם ושל בני משפחתכם למשך שנים רבות. במאמר זה נדבר על כיצד לבחור רכב משפחתי וחסכוני, בכדי לעזור לכם להתמקד ולבחור את הרכב הטוב ביותר.

 

רכב משפחתי וחסכוני – יש חיה כזו?

רכישה של רכב משפחתי היא רכישה משמעותית אשר נלקחת תוך מכלול של שיקולים: מחיר, בטיחות, נוחות, אבזור וכמובן – חיסכון בתצרוכת הדלק. כידוע, מחירי הדלק בישראל עלו בעשרות אחוזים בשנים האחרונות, ולכן הוצאות הדלק בעבור משפחה היא אחת ההוצאות המשמעותיות והיקרות ביותר בתקציב המשפחתי. עם זאת, בשנים האחרונות החלו יצרניות הרכב לספק לקהל הצרכנים ומשפחות בפרט רכבים חסכוניים מבחינת הדלק, מבלי להפחית ברמת האיכות והגימור. במאמר הבא נציג לכם טיפים חשובים לבחירה של רכב משפחתי וחסכוני,לצורך רכישה משתלמת ואיכותית בעבורכם ובעבור בני משפחתכם. בנוסף, נציג לכם את הדגם המוביל למשפחות – יונדאי איוניק.

איך לבחור רכב משפחתי חסכוני

איך לבחור רב משפחתי חסכוני?

ראשית כל, יש לבצע חשיבה מעמיקה לגבי הצרכים שלכם. האם אתם רוכשים רכב משפחתי סטנדרטי, או שמא רכב וואן אשר יכול להכיל בין 8-10 נוסעים? בנוסף, האם אתם מייעדים את הרכב לשימוש רק בנסיעות בין עירונית, או שמא אתם משפחה אשר יוצאת לטיולים ולכן צריכה גם רכב פנאי המשלב שטח? השאלות אותן תשאלו את עצמכם יכולות לסייע באופן משמעותי לקבל החלטה בעבור רכב משפחתי. בנוסף, חשבו היטב על התקציב אותו תרצו להקדיש לטובת הרכישה. במידה והנכם מעוניינים לבצע רכישה של רכב חדש בשנים הבאות, מומלץ להשקיע ברכישה של רכב פנאי משפחתי קטן, ואילו במידה ומדובר ברכב אשר צריך לשרת אתכם ואת בני משפחתם לשנים רבות, השקיעו ברכישה של רכב גדול, אותו גם תוכלו למכור בעתיד. על מנת שתוכלו לבחור ברכב חסכוני, חשוב מאוד לבדוק את תצרוכת הדלק, מתוך הבנה כי ככל שהרכב צורך יותר דלק – כך העלות הכספית תהיה משמעותית יותר. לכן, בדקו אפשרות לרכישה של רכב בעל נפח מנוע קטן או ברכב היברדי.

 

רכישת רכב משפחתי וחסכוני באמצעות חברת Big lease

חברת Big lease הינה חברה אשר מציעה מגוון רחב של רכבים משפחתיים וחסכוניים, כאשר הדגם המוביל בעבור משפחות הוא יונדאי איוניק. מדובר ברכב היברידי בעל מערכות בטיחות מתקדמות, והוא נחשב לנמכר ביותר לשנת 2018. ע"פ נציגי Big lease, מדובר ברכב חסכוני מאוד מבחינת צריכת דלק אשר מאפשר נהיגה עד 23.7 ק"מ, ללא צורך בתדלוק. לצד זאת, מאובזר הרכב במנוע עוצמתי של 1.6 ובנוסף מנוע היברדי, ולכן מדובר ברכב אמין, יעיל ואקולוגי. אם אתם מחפשים כעת רכב משפחתי מאובזר, בטיחותי כמו גם חסכוני, רכישת יונדאי איוניק היא הרכישה האולטימטיבית בעבור כל משפחה אשר רוצה לחסוך ולהתנהל בבטחה.

היכנסו לאתר לעוד פרטים: https://big-lease.co.il.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים