מתכוננים למכירת בלאק פריידי – איך לבחור גריל גז נכון?

סוף סוף הגיע חג הקניות ותוכלו לקנות את גריל הגז שחלמתם עליו. איך בוחרים מה הגריל הכי טוב?

 

בלאק פריידי

יום שישי השחור הוא ממש יום חג עבור אנשים רבים בכל רחבי העולם. ביום שישי החל למחרת חג ההודיה, בכל שנה באופן קבוע, חנויות ורשתות רבות בכל רחבי העולם מציעות הנחות רבות ויש לומר "מטורפות" בעבור כמות גדולה מתוך הסחורה שלהם. רבים מחכים עם קנייה גדולה ליום זה. דוגמא טובה לכך היא גריל הגז אשר עלותו גבוהה מאוד ולכן כדאי לברר מראש על גריל גז מומלץ ולרכוש אותו בהנחות גדולות במהלך הבלאק פריידי.

 

מה חשוב לוודא בבחירת גריל גז?

מכשיר מאוד שימושי בהרבה חצרות אמריקאיות וגם ישראליות הוא גריל הגז. בעצם מדובר בגריל הפחמים המוכר אך שבמקום פחמים הוא עובד על בסיס בעירה קבועה המתודלקת על ידי גז. בדומה לכירה הביתית בעצם ניתן להדליק את הגריל בפשטות במידה והוא מחובר לאספקת גז קבועה המגיעה מהחיבור הביתי או מבלוני גז. מטרתו של הגריל היא לצלות בשר אך עקרונית הוא יכול לשמש לכל הבישולים שעושים במטבח ביתי סטנדרטי.

 

ניקוז וניקיון

אחת הסיבות שבגללה נבחר באופן כללי להשתמש בגריל גז היא שפחות נרגיש רע אם נלכלך אותו לעומת את המטבח שממוקם בתוך הבית, אך לא כך חייב להיות הדבר. כאשר ניגשים לבחור גריל גז מומלץ מאוד לבדוק את אופן ההרכבה שלו כך שיבטיח גם פירוק פשוט לצורך ניקיון יסודי ומהיר של הגריל. מעבר לניקיון האקטיבי שנבצע, חשוב לוודא שהגריל ערוך גם לבצע ניקוז אוטומטי על מנת שלא יצטברו שומנים אשר מתנקים מהבשר ויכולים לגרום נזק לגריל.

 

דירוג BTU

כדאי לבדוק מה הדירוג BTU של הגריל אותו אתם רוצים לקנות כך שבעצם מדובר בדירוג העוצמה של הגז מבחינת חסכנות, די דומה למכוניות אשר נמדדות לפי מדד החיסכון שלהן בצריכת החשמל. כאן נרצה לשאוף למדד בינוני כך שמצד אחד יש עוצמת להבה גדולה בגלל צריכה גבוהה של גז, ומצד שני שהצריכה לא גבוהה מדי והופכת את הגריל ללא חסכוני בגז ועל כן תפעולו הופך גם כן יקר יותר.

 

ציוד נלווה

אם כבר מדובר בבלאק פריידי כדאי לרכוש מוצרים נלווים ואיכותיים למנגל אשר ישלימו לכם את חווית הצלייה ובת בבד ישמרו לכם על איכות ואורך חיי המנגל עצמו. בעצם כדאי להשקיע בגריל אשר מגיע עם מכסה וכיסוי איכותי, כלומר כיסוי לגריל ומכסה נגד גשם או חום.

 

בחירת מנגל הגז חייבת לקחת בחשבון את מדד הBTU של המנגל, כמו גם וידוא שיש לו מערכת לניקוז שומנים ושהוא קל לפירוק לצורך ניקיונו. מומלץ גם להשקיע ולקנות ציוד נלווה בעקבות המחירים הנמוכים בחנויות.

 

בלאק פריידי
בלאק פריידי
תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים