איך בונים בר אלכוהול ביתי?

מעצבים את הבית והחלטתם לבנות בר אלכוהול ביתי? מזל טוב, הגיע המסע שלכם בעולמות האלכוהול ומוצריו. בניית בר ביתי לא דומה למה שחשבתם. בין אם ייעדתם את זה למסיבה אחת או לעיצוב שישאר לנצח, בר ביתי אינו אמור להכיל את כל האלכוהול שאתם מסוגלים לקנות, אלא את האלכוהול שאתם רוצים לשתות מבלי שיצבור אבק. ולא רק האלכוהול, גם העיצוב מעניק מראה ואנרגיה ייחודית לבר. אז איך בונים בר אלכוהול ביתי? במאמר זה נסביר לכם הכל.

 

ההתחלה של הכל

לפני שמתחילים ברכישה ובבנייה של האמצעים, קודם כל חשבו היכן הבר יהיה מוצב ומה מסגרת התקציב שלכם. נסו לתת שני מסגרות תקציב שונות, האחת לעיצוב הבר והשנייה לאלכוהול שיהיה בתוכו. לאחר מכן אחדו אותן למסגרת אחת, אותה לא תעברו לא משנה מה. מסגרת התקציב תעזור לכם לא לבזבז יותר מידי על משקאות שאולי בכלל לא תשתמשו בהם.

לאחר הקצאת המקום והקצאת התקציב, חשבו על המשקאות שאתם מעוניינים לשתות בביתכם. זכרו כי העצה הכי טובה היא "לא לרכוש כל מה שאתם רואים", אלא לנסות להכווין את עצמכם למשקאות שאתם אוהבים באמת. באתר https://blend.co.il תוכלו למצוא מגוון רב של אלכוהול איכותי לרכישה לבר האלכוהול הביתי שלכם.

 

בחירת האלכוהול

בחירת האלכוהול היא אולי הדבר הכי חשוב בבניית בר ביתי. אל תעשו את הטעות הגדולה ביותר שהיא לרכוש כמה שיותר הרבה וכמה שיותר חזק. לא, עליכם קודם כל למיין ולעשות רשימה של המשקאות האהובים עליכם. לא רק הכי אהובים, אלא גם שאתם תרצו להכין מהם משקאות לבד. הכנת משקאות היא לא אותו דבר כמו קניית משקאות. האלכוהולים הממולצים ביותר לרכישה הם לבר ביתי הם –

  • ג'ין – האלכוהול הנפוץ ביותר בקוקטיילים. ניתן לערבב אותו בכמעט כל משקה והוא מעניק טעם נפלא.
  • וודקה – בסיס אלכוהול נוסף למשקאות נוספים, הוודקה מתחברת לשלל מיצים ותוספות.
  • וויסקי – מהווה מרירות וכובד חשוב בברים ביתיים, טוב עבור אירוח מפגשי גברים ומשפחות מבוגרים.
  • יין – משקה קליל שמוסיף אנרגיה לכל מקום, הולך טוב לצד ארוחת צהריים, ערב ואפילו לבד.

ניתן לרכוש 2-3 בסיסים למשקאות. לאחר מכן אל תשכחו שעבור הכנת הקוקייטל לא צריך רק את האלכוהול עצמו, אלא גם את התוספות כמו משקאות מוגזים, פירות ועוד.

 

בחירת האקססוריז

אחרי שרכשתם אלכוהול ותוספות שיהפכו אותו מבסיס אלכוהולי למשקה אמיתי, הגיע הזמן לעבור לאביזרים שיהפכו הכל לקלים יותר. כדי שתוכלו לשקשק, לסנן, לערבב ממש כמו המקצוענים בבר. בין האביזרים שנמליץ לכם לרכוש הם כוסות צ'ייסר, היי בול – כוס שמתאימה לקוקטיילים, לואו בול – כוס קלאסית לוויסקי וכוס מרטיני שהיא עבור קוקטיילים גם כן. בנוסף גם שייקרים יעשו את העבודה של הערבוב וג'יגר יעזור לכם למדוד באופן מדויק את האלכוהול, התוספות והקרח.

בר אלכוהול ביתי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים