איך בוחרים פרחים?

מי שמצא את עצמו מזמין זר פרחים לאחרונה, בטח גילה שהוא לא תמיד יודע איך לבחור את הפרחים המתאימים לאירוע. הדבר אירע לנו ממש לא מזמן והבנו כי מדובר בעניין שתוקף רבים מלבדנו. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי שנוכל לדעת להבא, איך בוחרים פרחים? הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא!

 

תכירו את המומחים בפרחים שסייעו בכתיבת המדריך

מסתבר שיש כל מיני דרכים שונות לבחור פרחים. הגענו למסקנה הזו לאחר ששוחחנו עם כמה אנשים שיודעים דבר או שניים בתחום. אלו אנשים שמכירים את הפרחים השונים על כל סוגיהם כבר שנים ארוכות. הגענו אל אותם מומחים לאחר שהעלינו פוסט בנושא בעמוד הפייסבוק שלנו. ציינו כי אנו תרים אחר מי שיכולים להסביר לנו איך בוחרים פרחים וגילינו שיש מעל ל – 40 דרכים שונות. שכן, הפוסט שלנו צבר תאוצה והגיבו עליו מעל ל – 100 איש. כל אחד הציג את הדרך שלו לבחירה של פרחים ואנחנו רק בחרנו את הדרכים שנראו לנו הטובות ביותר. אנו רוצים להודות לכל הגולשים שבחרו לשתף אותנו בבחירה שלהם. שכן, כך התגלה לנו כל המידע הדרוש בנושא.

אגרטל

איך בוחרים פרחים? הדרך של יעל

יעל ציינה כי היא קונה פרחים באופן קבוע בסיטואציות שונות, למשל:

  • לחברים שאיבדו את יקיריהם
  • למי שילדה בן או בת
  • לחברים שעברו דירה וכו'

לדבריה, הדרך שלה לבחור פרחים היא תוך סיוע מצד גורם חיצוני. במרבית המקרים היא פונה אל נציג מטעם החנות שמכוון אותה לבחור את הזר המתאים.

 

איך בוחרים פרחים? הדרך של דן

דן ציין בפנינו כי הוא בוחר פרחים לפי המחיר. לדבריו, אם מדובר באדם קרוב, הוא בוחר בפרחים בעלות גבוהה. במידה ומדובר בקולגה שהוא לא ממש מכיר או באופן כללי, מישהו שהוא לא מחובר אליו מספיק – הוא בוחר לקנות זר במחיר נמוך יחסית.

 

מה תהיה הדרך שלכם?

עכשיו אתם יודעים מהן 2 הדרכים הנפוצות ביותר לבחירה של פרחים. כך שנותר לכם רק לבחור את הדרך המתאימה לכם ביותר. אם יש לכם דרך מיוחדת אחרת, כזו שלא צוינה כאן, אתם מוזמנים לשלוח אותה אלינו בהודעה פרטית ואנחנו נבחן אותה. מי יודע? אולי הדרך המקורית שלכם תופיע כאן בהמשך, במדריך  מיוחד שנעלה כדי לאפשר לאנשים לדעת איך בוחרים פרחים בסיטואציות מאוד מסוימות, כמו למשל:

  • איך בוחרים פרחים לבת זוג?
  • איך בוחרים פרחים להורים?
  • איך בוחרים פרחים לחמות? ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים על בחירה נכונה של פרחים. קוראים יקרים, אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתבצעו את הבחירה הנכונה ביותר של פרחים. אם יש לכם מכרים שמצאו את עצמם תוהים בנושא זה, אתם מוזמנים להעביר להם את המדריך ולהקל על הבחירה שלהם.

איך בוחרים פרחים? הדרך של דן

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים