איזה מתנות ממותגות מומלץ לרכוש לעובדים שלכם?

לא פעם אנחנו שומעים על עובדים שמתלוננים על המעסיק ששולח להם מתנות ממותגות מיותרות ולא שימושיות. כאלו שנשמרות במקרה הטוב במגירה של המשרד ובמקרה הפחות טוב מועברות לתרומה או לרחוב. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק באופן מעמיק אילו מתנות ממותגות מומלץ לרכוש לעובדים שלכם, קראו את המדריך הנוכחי ותוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים במתנות שימושיות.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם עובדים שצפויים לקבל בקרב מתנות ממותגות מהמעסיק שלהם. הגענו אליהם דרך הרשתות החברתיות לאחר שפרסמנו סקר בנושא וביקשנו מעובדים שונים להציג בפנינו את המתנות שהם הכי רוצים לקבל. קיבלנו לא מעט פניות והצעות מעובדים שעוסקים בתחומים הבאים:

  • שירות לקוחות
  • מכירות
  • בנקאות
  • חינוך ועוד

כל אחד הציע 3 מתנות שהוא היה שמח לקבל ואנחנו בחרנו בסופו של דבר את המתנות הנפוצות ביותר. כלומר, את אלו שהוצעו מספר רב של פעמים.

 

המתנה הממותגת המומלצת ה –  1 שאתם צריכים לרכוש לעובדים שלכם: בקבוק שומר קור

שימו לב, על הסקר שלנו שעסק  בבירור מעמיק אודות מתנות ממותגות לעובדים שכל עובד רוצה, ענו כ – 67 אנשים. מתוכם כ – 23 עובדים ציינו שהם הכי רוצים לקבל בקבוק שומר קור לקראת הקיץ הקרוב. שכן, לדבריהם, מדובר במתנה שמתאימה לכל עובד בכל תחום שהוא. הסיבה לכך נובעת (לדבריהם של עוני הסקר) בכך שרבים מוצאים את עצמם הולכים למטבח כמה פעמים ביום כדי למלא כוס מים. ברגע שלכל עובד יש בקבוק שומר קור, הוא יכול לשתות ממקום מושבו במקום ללכת ולחזור.

 

המתנה הממותגת המומלצת ה –  2 שאתם צריכים לרכוש לעובדים שלכם: משטח אורטופדי לעכבר

 

אנחנו לא מאמינים שאנחנו צריכים להציג בפניכם את המתנה הזו. שכן, מדובר במתנה בסיסית שקיימת בכל משרד מ -2 סיבות עיקריות:

  1. היא מאפשרת לעובדים שלכם לשמור על כף היד שלהם
  2. היא מאפשרת לכם לשווק את העסק שלכם. שכן, לוגו המותג יופיע על המשטח עצמו.

סביר להניח שאין צורך להרחיב יותר בנושא זה, אז אנחנו פשוט נעבור למתנה הבאה.

 

המתנה הממותגת המומלצת ה –  3 שאתם צריכים לרכוש לעובדים שלכם: מאוורר נייד

אתם בטח מכירים את הימים החמים האלה שבהם המזגנים מחליטים לשבות. מדובר בסיטואציה שמתרחשת לפחות אחת לקיץ בכל מקום עבודה שהוא. כדי שהעובדים שלכם לא יצטרכו לשפוך על עצמם מים קרים בכל רגע, אתם צריכים לפנק אותם במאוורר נייד שיאפשר להם לצנן את עצמם ועדיין להיראות טוב אל מול הלקוחות. זו בחירה הכרחית מבחינתנו, רק אומרים.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את המתנות הממותגות שמומלץ לרכוש לעובדים שלכם. עכשיו, כשיש לכם את המתנות המומלצות ביותר, נותר לכם רק לבחור את המתאימות עבורכם.

מתנות ממותגות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים